مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 05:052021-06-10حوادث

دستگیری 14 اراذل و اوباش و 20 سارق در زنجان


جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: با اجرای طرح ارتقای سطح امنیت اجتماعی طی 48 ساعت، 14 نفر از اراذل و اوباش و بیش از 20 سارق در استان زنجان دستگیر شدند.

- ایسنا/زنجان جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: با اجرای طرح ارتقای سطح امنیت اجتماعی طی 48 ساعت، 14 نفر از اراذل و اوباش و بیش از 20 سارق در استان زنجان دستگیر شدند.

سرهنگ ایرج خانی پور در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با اجرای طرح ارتقای سطح امنیت اجتماعی در زنجان، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح تامین نظم و امنیت جامعه و نیز مطالبه بحق شهروندان زنجانی، پلیس با هرگونه ناهنجاری که بخواهد امنیت و آرامش شهروندان را تهدید کند، برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه با همکاری شهروندان، همه اقدامات ماموران انتظامی در راستای برقراری امنیت پایدار در استان انجام می شود، افزود: مجرمان و مخلان نظم و امنیت باید بدانند که فرزندان ملت در فرماندهی انتظامی استان زنجان، از عزمی راسخ در برخورد با آنان برخوردارند و اجازه هنجارشکنی به هیچ کس نخواهند داد و باید منتظر اجرای عدالت و برخورد قانونی پلیس باشند.

این مسئول با بیان اینکه امنیت از ملزومات زندگی در هر جامعه ای است، تصریح کرد: پلیس زنجان طی 48 ساعت گذشته، طرح مبارزه با اراذل و اوباش را در دستور کار خود قرار داد و موفق به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 14 اراذل و اوباش و 20 سارق در زنجان

دستگیری 14 اراذل و اوباش و 20 سارق در زنجان